Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya platformu üzerinden ABD Başkanı Donald Trump’a yönelik gerçekleştirilen saldırı girişimini kınadı. Olay, Washington’da Beyaz Saray Muhabirleri yemeği sırasında meydana geldi. Erdoğan, bu talihsiz olayda Başkan Trump ile eşi Melania Trump’ın yanı sıra kimsenin zarar görmemesinin sevindirici olduğunu belirtti. Paylaşımında şu ifadeleri kullandı: “Dün gece Washington’da Beyaz Saray Muhabirleri yemeğinde meydana gelen silahlı saldırı girişimini şiddetle kınıyorum. Sayın Trump ve değerli eşi Melania Hanım başta olmak üzere kimsenin yaralanmaması bizler için büyük bir mutluluk kaynağıdır. Demokrasilerde mücadele fikir üzerinden yürütülmelidir; şiddetin hiçbir türlüsüne asla yer olmamalıdır. Başkan Trump’a, eşine, ABD yönetimine ve Amerikan halkına geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.”
Related Posts
Başhekimin İfadesi Açıklandı: “Kayıtların Silindiğini Düşünüyorum”
- Ayşe Arslan
- 22 Nisan 2026
- 3 min read
- 0
19 Mayıs’ta Toplu Taşıma Ücretsiz mi? Detaylar ve Bilgiler
- Ayşe Arslan
- 17 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Yapay Zeka ile Yönetilen Ada: Vatandaşlık Başvuruları Patladı
- Ayşe Arslan
- 16 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0